The English Version Follows
Nekni s imaslaḍen n Tiddukla Tadelsant Tamaziɣt deg Marikan (ACAA), nenejmaɛ ass n lḥed, wis-29 deg Yunyu, deg Bridgewater, New Jersey akken a d-nesmekti lmut n Maɛṭub Lwennas d-yeḍran 10 iseggasen aya. Anejmaɛ agi yewwi-yaɣ a d-nini aya:
1. Ass-a a nefk tajmilt i Lwennas ɣef wayen issali, ama deg wemḍiq n ccna, neɣ n tmedyazt, ɣef umennuɣ-is ɣef izerfan d tagdut, neɣ ɣef wakken yella d amizwar nneɣ s umata.
2. Tajmilt tameqqrant meṛṛa i nezmer a s-tt-negg i Lwennas ma yella nexdem akken asirem i d-yeslal deg ulawen n ilmeẓyen d telmeẓyin imaziɣen ad yeffeɣ. I waya, nger tiɣri i imaziɣen anida ma llan akken ad xemmlen i iɣallen nnsen akken ad sǧuǧǧgen tamagit d yedles nnsen. Tin tent-yugaren ak, akken ad dduklen zdat ucengu.
3. Nessawal i telmeẓyin d ilmeẓyen akken ad suddesen, ad ssalin imal n weɣref amaziɣ ɣef llsas i d-yeǧǧa Lwennas.
4. Neggul akken nella da, a nexdem akken tiddukla nneɣ ad tennerni, ad texdem ak d tiddukliwin tiyaḍ bac akken a nesnefli aɣref d yedles nneɣ. Aya nezmer a t-naweḍ ma yella neḍfer amedya n Lwennas.
5. Nekni s imalslaḍen n ACAA, neḥseb belli mači kan d amizwar i ɣ-yemmuten, d amddakel! Ur ntettu ara ayen ixdem Lwennas i tiddukla as mi d-yusa ɣer Marikan, icna di New York ak d San Francisco deg useggas n 1993.
6. Deg wis 25 si Yunyu, adabu azzayri aqettal, ira ad iqmeḍ ṣṣut n Lwennas i labda. Maca 10 iseggasen ɣer zdat, Lwennas mazal-it idder deg ulawen nneɣ, ma d ṣṣut-is la yettbaɛziq, acku Lwennas d asirem d unadad n yilmeẓyen nneɣ.
Ɣef yisem n ACAA
Tarbaɛt i wesmekti n umulli wis-10 n lmut n Maɛṭub Lwennas
Bridgewater, New Jersey
Wis-29 seg Yunyu 2008
We, members of the Amazigh Cultural Association in America (ACAA), gathered this Sunday, June 29, in Bridgwater, New Jersey to observe the 10th anniversary of the death of Lounès Matoub, make the following statement:
1. We pay tribute to the memory of Lounès Matoub for his artistic contribution, his fight and leadership, and in general for his contribution to the Amazigh cause and democracy.
2. We consider that the most beautiful tribute that we can pay him is to work so that his hopes and those he instilled in the hearts of many Amazigh youth become reality. For that we call upon all Imazighen wherever they may be, to gather their strength to ensure the prosperity of their identity and culture and especially to unite in the face of adversity.
3. We invite the Amazigh youth to organize and build the future of the Amazigh people on the foundations and the sacrifice of Lounès Matoub.
4. We commit ourselves to continuing to strengthen our association and collaborate with other associations to contribute to the development of our people and culture with Lounès Matoub as a role model.
5. We, members of ACAA, consider that we lost not only a leader, but also a friend. Lounès Matoub’s contribution to ACAA through two concerts in New York and San Francisco in 1993 will remain memorable.
6. On June 25, 1998, the Algerian government’s assassins wanted to silence Lounès Matoub forever. But 10 years later, Lounès Matoub is always alive in our hearts and his words still resound among us because Lounès Matoub represents hope and determination for the Amazighe youth.
The Steering Committee for the Commemoration of the 10th Anniversary of the Assassination of Lounès Matoub
Bridgewater, New Jersey
June 29 2008